כלי גינון / ציוד גינון | מוצרים מומלצים שיהפכו את עבודת הגינון ליעילה ונוחה

גינון זו דרך מצוינת להירגע וליהנות מהטבע. גינון זהו תחביב נהדר שיכול לגרום לכם להירגע ולשמח אתכם. וגם דרך מצוינת לשפר ולתרום לאיכות הסביבה. בצור מרקט אונליין, תוכלו למצוא את המוצרים המושלמים כדי להפוך את הגינון שלכם לחוויה נוחה יותר. במאמר זה, תגלו 15 מוצרים שיעזרו לכם להפוך את חווית הגינון שלכם למהנה ויעילה. בנוסף, הגינה שלכם תהפוך לגן עם צמחיה מטופחת ופורחת, ותעניק לכם שעות של הנאה וסיפוק.

1. מקטפת פירות | קוטף פירות - מוט טלסקופי לקטיפת פירות

קטיפת פירות יכולה להיות משימה קשה ומסוכנת, במיוחד אם מדובר בעצים גבוהים או בפירות קטנים וקשים לאחיזה. עם מקטפת הפירות שלנו, תוכלו לקצור פירות בקלות ובבטחה, בלי לפגוע בעצים ובלי להזדקק למאמץ רב. המכשיר קל לשימוש, בטוח ויעיל, והוא יכול לעזור לכם לקצור את הפירות שלכם בזמן ובקלות.

מוט טלסקופי קוטף פירות ידני איכותי, המוט עשוי אלומיניום לאחיזה וקטיפת פירות באופן יעיל. הוא מתכוונן ל-3 מצבים בין 177 ס"מ ל-310 ס"מ לפי הנוחות והצורך שלכם. זרועות המוט עשויות גומי רך ואיכותי כך שבעת תפיסת הפרי לא ייגרם לו נזק. על המוט קיים גומי לאורכו שניתן להזזה לאחיזה נוחה ביד השנייה ובהתאמה לגודל ואורך היד שאוחזת בו. לחצן המוט מצופה גומי איכותי עבור לחיצה נוחה ורכה. 

קטיף תפוחים עם מוט טלסקופי לקטיפת פירות

2. מצע גידול מושלם | שק מצע גידול, שתילה והשרשה לכל סוגי הצמחים - (7 ליטר) 

כל צמח זקוק לסביבת גידול המתאימה לו כדי לצמוח ולפרוח. מצע גידול איכותי הוא הבסיס לחקלאות מוצלחת, והוא חיוני גם לגינון ביתי. מצע הגידול שלנו קל לשימוש, והוא מתאים לשתילה, השרשה וגידול של כל סוגי הצמחים, כולל צמחים נוי, ירקות ועצי פרי. עם מצע הגידול שלנו, תוכלו לגדל את הצמחים שלכם בצורה מוצלחת יותר. המצע מספק לצמחים את כל מה שהם צריכים כדי לצמוח ולפרוח.

שק מצע גידול העשוי מצע קוקוס ומגיע בצורת בלוק אדמה יבשה סגורה בשרוול פלסטיק. האדמה מתרחבת במהירות בתוך השקית לאחר השקייתה, המים והדשן שנוסיף ייצטברו באדמה. ניתן להשתמש בשק הגידול למגוון רחב של גידולים בבית, בגינה ובחצר. ניתן לחורר את שקית הפלסטיק בקלות לפי הצורך לניקוז, חורי שתילה, חיבור למערכת טפטפות.

בשק הגידול קיימת שכבת אדמה כפולה השכבה העליונה מורכבת ממצע קוקו, מצע קוקו הוא מצע מתחדש וידידותי לסביבה עם אפס בעיות סילוק מה שמשפר את התפתחות השורש ומבטיח התחלה מהירה של הצמיחה. השכבה התחתונה מורכבת ממצע אוורירי עשוי שבבי קליפה בעל תכולת אוויר גבוהה ומבטיח קצב חמצן אופטימלי באזור השורש. לאדמת הגידל יכולת החזקת מים גבוהה יותר, מה שהופך אותו למושלם לגידול אפילו באקלים חם או קר.

שקי הגידול מוכנים לשימוש אין צורך בידע מוקדם, כלים, ערבוב או תוספים: פשוט הוסיפו תמיסת מים ודישון והתערובת מוכנה לשתילה. מצע הקוקו המטוהר והמיוצב נבחר בקפידה באתר הייצור שלנו בכדי לתת קיבולת אחזקת מים מקסימלית של 60-75%. נקבוביות מלאה באוויר של 20-35% מבטיחה שיעורי דיפוזיה חמצן אופטימליים באזור השורש. מאפייני ההשרשה בשימוש בשק הגידול יבטיחו התחלה בריאה לצמח. ניתן בכל שלב להוציא את השקית ולהעביר לאדנית או לאדמה. תוכן השק ניתן לשימוש גם כמשפר קרקע.

אוסף תמונות של שק מצע גידול, שתילה והשרשה לכל סוגי הצמחים

3. שקיות לכיסוי פירות | שקיות להגנה ושמירה על פירות ממזיקים ועוד

הפירות שאנו מגדלים הם מרכיב חשוב בתזונה שלנו, אך הם גם יכולים להיות מושפעים ממזיקים, חרקים וגורמים אחרים. שקיות לכיסוי פירות יכולות לספק הגנה מושלמת לפירות שלכם, ולעזור לכם לשמור עליהם טריים, בריאים וטעים. שקיות לכיסוי פירות עשויות מחומרים איכותיים, המאפשרים לחמצן ולאור לעבור דרכן, אך מונעים ממזיקים, חרקים וגורמים אחרים לפגוע בפירות. שקיות הכיסוי מגיעות במגוון גדלים וצורות, כך שתוכלו להתאים אותן לסוג הפירות שגדלים אצלכם. ללא שימוש בחומרי הדברה, השקית עשויה מנייר בעל חורים קטנים, השקית מתאימה לשימוש חוזר, נוחה מאוד לתפעול ומגיעה עם חוט לסגירה.

שקיות לכיסוי פירות יכולות לעזור לכם להגן על הפירות שלכם מפני:

  • מזיקים, כגון זבוב הפירות, תולעי הפירות ומזיקים נוספים.
  • חרקים, כגון נמלים, פרפרים וכו'.
  • מזג אוויר, כגון גשם, שמש חזקה, רוחות וכו'.
  • כתמים, כגון כתמי חרקים, כתמי שמש וכו'.
שקיות לכיסוי פירות / שקיות הגנה לפירות, רשת לכיסוי פירות וענבים

    4. מגש הנבטה - מגש ייחור | מתאים לגידול הידרופוני ולגידול אדמה

    מגש הנבטה, השרשה וייחורים - פתרון מושלם לכל סוגי הצמחים. מגש הנבטה וגידול שלנו עשוי מחומרים איכותיים, המאפשרים לו להיות עמיד וקל לניקוי. המגש כולל חריצים קטנים המאפשרים למים ולחמצן לזרום בחופשיות, ומסייעים לשמור על תנאים אידיאליים להנבטה או עבור הייחור. מגש הנבטה וגידול שלנו עשוי מחומרים איכותיים, המאפשרים לו להיות עמיד וקל לניקוי. המגש כולל חריצים קטנים המאפשרים למים ולחמצן לזרום בחופשיות, ומסייעים לשמור על תנאים אידיאליים להנבטה, השרשה או עבור הייחורים.

    עם מגש ההנבטה והגידול, תוכלו להבטיח שהצמחים שלכם יתחילו את חייהם בצורה הטובה ביותר. המגש מספק את כל מה שאתם צריכים על מנת להצליח בשלבים אלו, והוא קל לשימוש וניתן לניקוי בקלות. המגש מתאים לגידול הידרופוני ולגידול אדמה. לגידול הידרופוני, תוכלו להשתמש במצע גידול הידרופוני, ולגידול אדמה, תוכלו להשתמש באדמה רגילה או בתערובת אדמה מוכנה.

    המגש עשוי מפלסטיק קשיח ועמיד בצבע שחור. בעזרת המגש ניתן לשכפל ולגדל צמחים בקלות במקום מוגדר ונכון. המגש מתאים ליישום של קוביות השרשה / מצע גידול מותאם להנבטות / ייחורים. אידיאלי עבור הנבטת עדשים, הנבטת חומס, הנבטת קטניות ולכל הנבטה ביתית שניתן לחשוב עליה. בנוסף, המגש מתאים עבור ייחור סוקולנטים, ייחור ורדים, ייחור אלוורה, ייחור עץ לימון, ייחור עץ זית, ייחור רוזמרין, ייחור גרניום, ייחור פיקוס, ייחור נענע וכו'. באמצעות מגש הייחור וההנבטה ניתן לגדל ולשכפל עד 104 צמחים שונים כל מחזור גידול!

    מגש הנבטה, השרשה וייחורים

    5. מיני חממה ביתית | חממה ביתית להנבטת ירקות, פירות, תבלינים - מתאים גם לילדים

    מיני חממה ביתית מוכנה לשימוש - דרך מהנה וקלה לגדל ירקות, פירות ותבלינים. גידול ירקות, פירות ותבלינים בבית הוא דרך נהדרת ליהנות מאוכל בריא וטעים, לחסוך כסף, ולתרום לסביבה. עם מיני חממה ביתית, תוכלו לגדל את הצמחים שלכם בקלות וביעילות, גם אם אין לכם שטח גדול או ניסיון בגינון.

    מיני חממה ביתית היא פתרון מושלם לגידול צמחים בבית. היא קטנה וקלה לתפעול, כך שהיא מתאימה גם לילדים. המיני חממה מספקת לצמחים את התנאים האידיאליים לצמיחה, כולל טמפרטורה, לחות ואור. עם מיני חממה ביתית, תוכלו ליהנות מגידול צמחים בבית בקלות וביעילות. המיני חממה היא דרך מהנה וקלה לגדל ירקות, פירות ותבלינים, לחסוך כסף, ולתרום לסביבה.

    ניתן להשתמש בחממה הביתית בשביל לגדל צמחים, כגון:

    • ירקות: עגבניות, פלפלים, מלפפונים, קישואים, תרד, חסה וכו'.
    • פירות: תותים, פטל, דובדבנים, ענבים וכו'.
    • תבלינים: נענע, בזיליקום, טימין, רוזמרין וכו'.
    מקבץ תמונות של מיני חממה ביתית להנבטת ירקות, פירות, תבלינים

      6. צינור השקייה לגינה | צינור השקיה 15 מטר - נמתח פי 3, איכותי ועמיד

      השקיית הגינה היא משימה חשובה, אך היא יכולה להיות גם משימה מתישה. צינור השקיה נמתח הוא פתרון מושלם להקל על עבודת ההשקיה. צינור זה נמתח פי 3, כך שהוא מאפשר לכם לכסות שטח גדול יותר עם פחות מאמץ. צינור ההשקייה עשוי מחומרים איכותיים, המאפשרים לו להיות עמיד לאורך זמן. הצינור אינו מתבלה בקלות, הוא אינו נקרע, והוא אינו מפתח חלודה. צינור ההשקייה קל לשימוש ולתחזוקה. הוא קל לנשיאה, והוא קל לניקוי. עם צינור ההשקיה שלנו, תוכלו להשקות את הגינה שלכם בקלות וביעילות. הצינור נמתח פי 3, הוא עמיד וקל לשימוש ולתחזוקה.

      הצינור בעל משקל קל לנוחות מרבית, עם מבנה מיוחד המתנגד לכיפוף ופיתול, לא רעיל, אינו משחרר חומרים מזהמים כאשר המים זורמים בו, עם 6 מצבי השקיה. ניתן לחתוך ולחבר את הצינור לפי הצורך. מגיע עם מחבר מכל כיוון ומחבר להשקיה רחבה. מושלם בשביל להפוך את פעולת ההשקיה לקלה ונוחה יותר.

      שלוש תמונות של צינור השקייה לגינה - צינור השקיה איכותי להשקיית הגינה והחצר

      7. ממטרה ניידת לגינה | ממטרה איכותית בעלת 5 מצבי התזה לפיזור מים מקסימלי בגינה / דשא

      השקיית הגינה היא משימה חשובה, אך היא יכולה להיות גם משימה מתישה. ממטרה ניידת איכותית עם 5 מצבי התזה היא פתרון מושלם להקל על עבודת ההשקיה. הממטרה הניידת עשויה מחומרים איכותיים, המאפשרים לה להיות עמידה לאורך זמן. בנוסף, היא קלה לשימוש ולתחזוקה. עם הממטרה הניידת, תוכלו להשקות את הגינה, הדשא או החצר שלכם בקלות וביעילות.

      מאפייני הממטרה הניידת כוללים:

      • ממטרה איכותית בעלת 5 מצבי התזה לפיזור מים מקסימלי בגינה
      • בעל כניסת חיבור מהיר 3/4 אינץ
      • אורך 21 ס''מ, רוחב 19 ס''מ
      • צבע טורקיז
      • הממטרה מיוצרת מפלסטיק מוקשח ואיכותי ABS
      • משקל נטו: 160 גרם (קלה במיוחד)
      • מתאימה לגינות, דשא, חצר וכו'
      ממטרה ניידת לגינה - מגוון ממטרות ניידות להשקיית הגינה ועוד

        8. מתקן השקיה אוטומטי | פתרון להשקיית עציצים ואדניות בחופשות וכו' - ללא צורך בברז מים / חשמל

        השקיית עציצים ואדניות בחופשות יכולה להיות משימה מתישה ומסורבלת. מתקן השקיה אוטומטי הוא פתרון מושלם להקל על המשימה ולדאוג שהצמחים שלכם יקבלו את המים הדרושים להם גם כשאתם לא בבית. מתקן ההשקיה האוטומטי עובד בצורה פשוטה. אתם פשוט ממלאים בקבוק מים, מחברים את המשקים לבקבוק, ונועצים את המשקים לתוך העציצים או האדניות. המשקים ינזלו לאט ובקצב קבוע, כך שהצמחים שלכם יקבלו את המים הדרושים להם.

        המתקן קל לשימוש ויעיל ביותר. כאשר אדמת העציץ מתייבשת היא משחררת חמצן, וזה גורם למים שבמשקים להשתחרר לתוך העציץ או האדנית. מפלס המים בבקבוק הולך ויורד וכשהוא מתרוקן ממלאים מים מחדש (עד שבועיים, תלוי בגודל העציץ). מתקן השקיה אוטומטי שלנו מתאים עבור כל סוגי העציצים והאדניות, כולל עציצים גדולים וקטנים. הוא אינו דורש חיבור לברז מים או חשמל, כך שניתן להשתמש בו בכל מקום. עם מתקן ההשקייה האוטומטי, תוכלו להיות בטוחים שהצמחים שלכם יקבלו את המים הדרושים להם גם כשאתם לא בבית.

        מגוון תמונות של מתקן השקיה אוטומטי לעציצים, משפך וציוד להשקיה

        9. כפפות גינון מקצועיות | כפפות עבודה לגינה איכותיות עם הגנה מקסימלית לידיים שלכם

        גידול גינה הוא פעילות מהנה, אך היא יכולה להיות גם מסוכנת. כפפות גינון מקצועיות מספקות הגנה מקסימלית לידיים שלכם מפני מקוצים, ענפים דוקרנים, פציעות, חתכים, שריטות ומגנות על הידיים מפני לכלוך. כפפות גינון נוחות ללבישה, ואינן מגבילות את התנועה של הידיים. הסגרים האלסטיים מונעים כניסה של פסולת לכפפות. בנוסף הן מגיעות עם נקודות PVC באזור כפות הידיים לאחיזה משופרת. כפפות גינון מקצועיות שלנו עשויות מחומרים איכותיים, המאפשרים להן להיות עמידות וחזקות. עם כפפות גינון מקצועיות, תוכלו להגן על הידיים שלכם מפני פציעות ולהבטיח שתוכלו ליהנות מהחוויה בבטחה.

        כפפות גינון מספקות הגנה מפני:

        • חתכים: הכפפות עשויות מחומרים עמידים במיוחד, המגנים מפני חתכים של גדר או כלי גינון.
        • שריטות: הכפפות מכוסות בבד עבה, המגן מפני שריטות של צמחים, קוצים, ענפים או אבנים.
        • פציעות: הכפפות מספקות הגנה מפני פציעות אחרות, כגון חבלות או נקעים.
        • לכלוך: הכפפות מגנות על הידיים מפני לכלוך, הסגרים האלסטיים מונעים כניסה של פסולת לכפפות.
        מקבץ תמונות של כפפות גינון מקצועיות, כפפות לעבודה בגינה  ופעולות גינון

          10. עציץ הידרופוני | עציץ השקיה עצמית עד 10 ימים - גידול קל ונוח של צמחים

          גידול צמחים בבית הוא דרך נהדרת ליהנות מאווירה ירוקה וטבעית, אך הוא יכול להיות גם משימה לא קלה במיוחד כאשר לא נמצאים בבית או נוסעים המון. העציץ ההידרופוני הוא פתרון מושלם להקל על המשימה ולאפשר לכם לגדל צמחים בקלות וביעילות, ללא צורך להשקות את העציץ באופן ידני. עציץ הידרופוני מאפשר לכם לגדל מגוון ענק של צמחים, כולל צמחים נוי, ירקות ועצי פרי. העציץ קל לשימוש וקל לניקוי.

          העציץ פועל בהשקיה עצמית בעזרת חוט וצינורית. החוט משמש כ"שורש" המשקה את הצמח כלפי מעלה. ממלאים את המיכל המחובר לחלק התחתון של האדנית והצמח מקבל מים כל הזמן, ללא פעולה נוספת, עד 10 ימים. המיכל אטום ומונע מיתושים להגיע לסביבה. עם עציץ זה, תוכלו לגדל צמחים בבית בקלות וביעילות. הוא מתאים למגוון ענק של צמחים, והוא יספק לצמחים שלכם את כל מה שהם צריכים על מנת לצמוח ולפרוח.

          קולאז' של עציץ הידרופוני, עציץ השקיה עצמית עד 10 ימים

          11. מד PH + מד טמפרטורה | מדויק במיוחד - לבדיקה נכונה של מצע הגידול

          pH וטמפרטורה הם שני גורמים קריטיים לצמיחה בריאה של צמחים. מד pH וטמפרטורה הוא כלי חיוני עבור כל גנן, המאפשר לו לבדוק את pH ו-טמפרטורת מצע הגידול ולשמור על תנאים אידיאליים לצמיחה של הצמחים. המד קל לשימוש וקל לקריאה, והוא מתאים לשימוש במגוון צמחים. המד מאפשר לקבל נתונים מדויקים על מצע הגידול, לבצע בדיקה נכונה של מצע הגידול ולקבל נתונים אמינים. בעזרתו ניתן להבין איזה דשנים ותוספים הצמח צריך וכך לסייע לו לגדול. 

          ניתן לנצל את הפוטנציאל המלא של הגידול רק עם שימוש והבנה נכונה של סביבת הגידול. המד בעל עיצוב קומפקטי ונייד לחוויית שימוש נוחה יותר ומסופק עם תוספי חומציות לאיזון נכון ומותאם. עם המד תוכלו להיות בטוחים שהצמחים שלכם מקבלים את כל מה שהם צריכים על מנת לצמוח ולפרוח.

          שלוש תמונות של מד PH ומד טמפרטורה לצמחים

          12. דשן בשחרור איטי מבוקר | הזנה מושלמת לכל סוגי הצמחים - בשחרור מבוקר ל-6 חודשים

          דשן בשחרור איטי מבוקר - הזנה מושלמת לצמחים שלכם. דשן הוא חיוני לצמיחה בריאה של צמחים, אך חשוב להשתמש בדשן בצורה נכונה בשביל למנוע מעבר של עודף דשן לקרקע, דבר העלול להזיק לצמחים. דשן בשחרור איטי מבוקר הוא פתרון מושלם להזנת צמחים בצורה נכונה לאורך זמן. הדשן משחרר את החומרים המזינים לצמחים באופן הדרגתי, לאורך תקופה של 6 חודשים. כך, הצמחים מקבלים את כל מה שהם צריכים בשביל לצמוח ולפרוח, מבלי להיחשף לריכוז גבוה של דשן בבת אחת.

          הדשן מאוזן ומועשר, המכיל את כל היסודות החיוניים לצמיחה בריאה של צמחים. הדשן מתאים עבור כל סוגי הצמחים, כולל צמחים נוי, ירקות ועצי פרי. הוא עשיר בחומרים טבעיים משפר את הצמיחה מגביר את הפריחה. אידיאלי לשימוש בעציצים, באדניות, בפנים הבית, בגינה, בחצר, במרפסת וכו'. באמצעותו תוכלו להיות בטוחים שהצמחים שלכם מקבלים את כל מה שהם צריכים על מנת לצמוח ולפרוח בצורה בריאה וחזקה.

          אוסף תמונות של מגוון דשנים כגון שן בשחרור איטי מבוקר, דשן להזנה מושלמת לכל סוגי הצמחים

          13. מערכת גינה מודולרית | לבית, למרפסת, לחצר, ללובי, למשרד ועוד - במגוון צבעים

          גינה ירוקה היא תמיד פתרון נהדר להוסיף קצת טבע לחיים שלכם. עם מערכת הגינה המודולרית, תוכלו ליצור גינה  בבית, במרפסת, בחצר, בלובי, במשרד ועוד. מערכת הגינה המודולרית היא מערכת גידול צמחים המורכבת מרכיבים שניתן לחבר יחד בצורות שונות. כך, תוכלו ליצור את הגינה המותאמת אישית לצרכים שלכם ולטעמכם. מערכת הגינה המודולרית עשויה מחומרים איכותיים, ומאפשרת לכם לגדל מגוון צמחים, כולל צמחים נוי, ירקות, סוקולנטים, פרחים, צמחי תבלין ועוד. 

          עם מערכת הגינה, תוכלו ליהנות מגינה ירוקה בכל מקום. היא קלה להתקנה וקלה לתחזוקה. המערכת הינה פטנט ישראלי מופלא, הוא נבע מהרצון לעזור למבוגרים ובעלי מוגבלויות לעסוק בגינון ביתי. אופן הגידול נקי, אסתטי, במינימום מאמץ למקסימום תוצאות. הגינה ניתנת לשדרוג לתאי גידול הידרופוני מתוחכם או אקווהפוני. המערכת מתאימה לילדים ואנשים בעלי מוגבלויות, הגישה אל הצמחים נוחה ויציבה.

          מערכת גינה מודולרית לבית, למרפסת, לחצר, ללובי, למשרד ועוד

          14. מרסס חשמלי מופעל ע"י סוללה | פיתרון מושלם לעבודות גינון ועבודות הדברה בבית - 1 ליטר

          מרסס חשמלי, לעבודה יעילה בגינה והדברה קלילה בבית. עבודות גינון והדברה יכולות להיות משימה מתישה ומסורבלת. מרסס חשמלי נטען הוא פתרון מושלם להקל על המשימה ולהפוך אותה ליעילה יותר. המרסס החשמלי עובד בצורה פשוטה. אתם פשוט ממלאים את המיכל במים, דשן או בחומרי הדברה ומתחילים לרסס. המרסס עובד בעוצמה גבוהה, כך שאתם יכולים לרסס במהירות וביעילות, הוא קל משקל ונוח לנשיאה, כך שאתם יכולים להשתמש בו בכל מקום. עם המרסס החשמלי, תוכלו להפוך את עבודות הגינון וההדברה בבית לקלילות ויעילות יותר.

          המרסס החשמלי קומפקטי לעבודות גינון ועבודות הדברה בבית, הוא מופעל על ידי 2 סוללות AA המשמשות כספק כוח לאורך זמן רב. מציע הספק ריסוס נכון וחסכוני של כ 0.2 עד 0.4 ליטר בדקה. מיכל המרסס מגיע עם עמודת מדידה בליטרים לניטור נכון של התכולה, עובד באופן שקט מאוד, ללא רעשים חזקים מיותרים. אידיאלי עבור עבודות גינון ביתיות, כגון: דישון נוזלי, השקיית עציצים, השקיית אדניות וכו'. מתאים גם בשביל עבודות הדברה קטנות, כגון: ריסוס חומרי הדברה בבית, בחדר מדרגות, בגינה, במרפסת וכו'. 

          המרסס מתאים לשימוש במגוון רחב של עבודות, כולל:

          • השקיית של עציצים ואדניות
          • ריסוס של דשנים
          • הדברת מזיקים
          מרסס חשמלי מופעל ע"י סוללה - פיתרון מושלם לעבודות גינון ועבודות הדברה בבית

            15. תיק לכלי גינון / תיק לכלי עבודה מחובר לכיסא מתקפל - עבודה יעילה ונוחה, בכל מקום

            עבודות הבית ועבודות הגינון יכולות להיות משימה מתישה ומסורבלת. תיק לכלי גינון / תיק לכלי עבודה מחובר לכיסא מתקפל הוא פתרון מושלם להקל על המשימה ולהפוך אותה ליעילה ונעימה יותר. התיק אשר מחובר לכיסא המתקפל מאפשר לכם לשאת את כל הכלים הדרושים לכם לעבודה במקום אחד. כך, אתם לא צריכים להסתובב עם כלים ביד. הוא מצויד בכיסים מרובים המאפשרים לכם לארגן את הכלים בצורה נוחה. כך, אתם יכולים למצוא את הכלים שאתם צריכים במהירות ובקלות. התיק מחובר לכיסא מתקפל, כך שאתם יכולים לשבת בנוחות בזמן שאתם עובדים. הכיסא קל משקל ונוח לנשיאה, כך שאתם יכולים לקחת אותו איתכם לאן שתצטרכו. התיק נמכר ללא הכלים.

            תיק לכלי גינון, תיק לכלי עבודה מחובר לכיסא מתקפל

            אצלנו באתר תוכלו לקנות מגוון כלי גינון וכל מה שצריך לבית ולגינה | שירות לקוחות מקצועי ומשלוח מהיר

            באתר צור מרקט אונליין, תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי גינון ידניים, נטענים ומוטוריים, כלי גינון חשמליים, פתרונות וציוד הדברה וכל מה שאתם צריכים לבית ולגינה במקום אחד. אנו מציעים משלוח מהיר (עד 3 ימי עסקים) עד פתח הבית במחיר של 25 ש"ח. על כל קניה ורכישה מעל 249 ש"ח המשלוח הוא חינם - עלינו באהבה. בנוסף, תהנו מצוות שירות לקוחות מקצועי והכל עם יחס אישי ושירות אדיב, הצוות זמין עבורכם בשעות הפעילות בטלפון שמספרו: 077-5070397.