שאלות כלליות

לאחר בחירת המוצרים ואחרי שניגשתם לקופה באתר, יש לבחור את האפשרות "איסוף עצמי תל גיבורים 5 תל אביב". לאחר מילוי הפרטים והשלמת ההזמנה, נעדכן אתכם דרך המייל שההזמנה שלכם מוכנה לאיסוף.

ניתן להגיע אלינו במהלך שעות הפעילות שלנו:
בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00, בימי שישי ובערבי חג בין השעות 08:00-12:00.
מחכים לך עם ההזמנה שלך ועם חיוך ענק ברחוב תל גיבורים 5, תל אביב (בית טפר).

שאלה נהדרת! ניתן לשלם דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי או פייפאל (PayPal).
חשוב שתדעו שרמת האבטחה שלנו היא הגבוהה בעולם כדי שתהיו ממש בטוחים בקניה שלכם.
לצערנו, לא ניתן לשלם במזומן, אנחנו חנות אונליין, זוכרים? :)

יש להזמין ולשלם על המוצרים לפני הגעתכם כדי שהחבילה תהיה מוכנה עד שתגיעו.
לא ניתן לשלם ולבצע הזמנות פיזית אצלנו במחסן. אבל תסמכו עלינו, במחיר של 25 ש"ח.
למשלוח לא כדאי לצאת מהבית, ואם תקנו ב-249 ש"ח ומעלה, המשלוח עלינו :)

כמובן! אנחנו ממליצים להתייעץ עם מיטב המומחים שלנו בשירות הלקוחות ובצוות המכירות.
הם ישמחו לסייע בכל שאלה ותהייה.
ניתן לשוחח עם נציגינו במוקד שירות הלקוחות בטלפון 077-5070397.

אם הרכישה בוצעה כלקוח רשום, ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה באזור האישי יש להתחבר כלקוח ולראות את פרטי ההזמנה ולעקוב אחריה. אם הרכישה בוצעה כאורח- אתם תקבלו מייל עם עדכונים בנוגע להזמנה.

כמובן! אנו עובדים מול הספקים המורשים של המותגים השונים ומול היצרנים עצמם. על כן כלל המוצרים המופיעים באתר הינם מקוריים.

בוודאי! האתר מאובטח וסודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני SSL ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. בנוסף, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים אצלנו במערכת על מנת להבטיח ללקוחותינו קנייה בטוחה.

כיוון שמדובר במחסני האתר, יש לבצע רכישה מראש ולבחור באופציה של איסוף עצמי. יש לוודא טלפונית שהמוצר זמין במלאי.
איסוף עצמי בתיאום מראש בלבד, לא ניתן לשלם במזומן.

ברגע שאנו מקבלים את הזמנתך, אנו עובדים עליה במרץ ומכינים אותה במהירות האפשרית. כשהחבילה תהיה מוכנה לאיסוף, נשלח לך מייל לעדכון. תוכלו להגיע במועד ובשעות שנוח לכם, במסגרת שעות הפעילות שלנו:
בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00, בימי שישי ובערבי חג בין השעות 09:00-12:00.
מחכים לך עם ההזמנה שלך ועם חיוך ענק ברחוב תל גיבורים 5, תל אביב (בית טפר).

בצור מרקט יש צוות מדבירים מוסמכים ואגרונומים (כן יש מקצוע כזה, דוקטור לעצים ואדמה) שבוחרים את המוצרים אחד אחד (!) ובודקים את יעילותם.
רוב המוצרים מתאימים לשימוש ביתי, ויש מוצרים שמתאימים לשימוש חקלאי ווטרינרי. אנחנו ממליצים ומחייבים לקרוא את תווית והוראות השימוש בכל מוצר לפני היישום. כל המוצרים באתר בעלי אישורים מתאימים מהמשרד לאיכות הסביבה וממשרד החקלאות.

לקוחותינו מספרים בעצמם, אנחנו גאים במעל 2,000 ביקורות חיוביות ברשתות המדיה ומעלה מ-2,000 ביקורות חיוביות בגוגל.
פשוט תרשמו "צור מרקט חוות דעת" בגוגל וראו בעצמכם :)

כמובן. ניתן לרכוש אצלנו כרטיס מתנה לאדם אהוב ולבחור בסכום הרצוי. כרטיס המתנה יישלח למייל של המקבל בתאריך שתבחרו ועם ברכה אישית.

משלוחים

כן מגיעים לכל הארץ. משלוח מהיר לכל חלקי הארץ בין 1-3 ימי עסקים יעלה לכם 25 ש"ח
בלבד! אם תקנו במעל 249 ש"ח- המשלוח יהיה בחינם.

אנו עובדים עם חברת שליחויות חיצונית. ההזמנה מגיעה עם שליח עד הבית/ עד מקום העבודה, תוך 3 ימי עסקים. השליח ייצור קשר טלפוני לצורך תיאום הגעה. בנוסף, ישנה אפשרות לאיסוף עצמי (בתיאום מראש בלבד) בתל אביב, רחוב תל גיבורים 5, בית טפר, קומה 0.

אין צורך להמתין בבית :)
השליח יצור איתך קשר, ימסור לך מתי הוא יגיע ויוודא שזה בסדר להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת.
אם לא תהיה תשובה, הוא ייקח את המשלוח בחזרה ונתאם איתך מועד חדש.

כמובן. השליח יתאם הגעה בטלפון אותו ציינתם בעת ביצוע ההזמנה.

אנחנו מקפידים על מערך שליחויות מדויק ומהיר ואנחנו מתחייבים למקסימום 3 ימים עסקים. האמת היא ש-95% מהמשלוחים שלנו מגיעים אחרי 48 שעות :)
כמובן שנדאג שהשליח שלנו יגיע עם חיוך ועד פתח הבית, גם אם אתם בקומה 4 בלי מעלית. מתבצע תאום מסודר בעזרת הודעת טקסט ואפשרות לשינוי כתובת או שעות שנוחות לכם יחד עם אפליקציית מעקב על השליח. וכן, אנחנו מגיעים לכל פינה בארץ!

ביטולים/ החזרות/ החלפות

ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.

הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 077-50-70-397, במייל Support@zurmarket.co.il, בדואר רשום לכתובת תל גיבורים 5 תל אביב, במחסן העסק בכתובת זו, או דרך הקישור הייעודי בדף הראשי באתר- לחצו כאן. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן.

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.

המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.

סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

העסק רשאי לדרוש להציג תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול כאמור.

זה בסדר לשנות את דעתכם. לכן עומדים לרשותכם 14 ימים מיום קבלת המוצר במהלכם תוכלו ליצור איתנו קשר ולהחזיר/ להחליף את המוצר. החלפה או החזרה של מוצר תתאפשר במידה והמוצר לא נפגם, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית. כל זאת בכפוף למדיניות החלפה והחזרת מוצרים המעודכנת בתקנון האתר.

במידה והבחנתם בפגם במוצר שקיבלתם, עליכם לפנות אלינו עד 14 ימים מיום קבלת המוצר. הפנייה תהא למייל שכתובתו support@zurmarket.co.il או לטלפון שמספרו 077-5070397. צרפו תמונה של המוצר הפגום וציינו מהו הפגם. בנוסף, יש לציין שם מלא, טלפון והוכחת קנייה. אנו נחזור אליכם בהקדם. כל זאת בכפוף למדיניות החלפה והחזרת מוצרים המעודכנת בתקנון האתר.

בקלות ומהירות. אנו בצור מרקט מתחייבים על כל מוצר ומוצר ומחויבים לחוויית הקניה שלכם כולל שימוש במוצר. במידה והמוצר שהגיע לידכם, תקול, לא תקין ולא עובד כראוי אנא צרו קשר ודברו איתנו. אנחנו זמינים בשבילכם בטלפון 077-50-70-937, או במייל Support@zurmarket.co.il.