מדיניות ביטול הזמנה
1. מדיניות ביטול הזמנה תהיה כפופה לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "החוק").
2. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
3. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 077-50-70-397, במייל Support@zurmarket.co.il, בדואר רשום לכתובת תל גיבורים 5 תל אביב, במחסן העסק בכתובת זו, או דרך הקישור הנוכחי. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן.
4. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה בין המוצר או השירות לבין תיאורו או הצגתו באתר או במסמך הגילוי, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. על הצרכן להחזיר את המוצר לחברה במקום מושבה. במידה ואין ביכולתו לעשות כן, החברה תוציא משלוח מטעמה לאיסוף החבילה, והזיכוי יבוצע בקיזוז עלות המשלוח בסך 29 ש"ח.
5. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
6. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
7. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
8. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
9. החזרת התמורה תיעשה באותו אופן בו בוצע התשלום. מיד לאחר ביצוע ההחזר כאמור, תישלח ללקוח אסמכתא בעניין לדואר האלקטרוני.
10. במידה והלקוח בחר לבטל עסקה טרם איסוף החבילה ע"י חברת השליחויות, יוחזר לו סכום העסקה בקיזוז 5% מערכה.
11. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. העסק רשאי לדרוש להציג תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול כאמור.
12. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.