מדיניות החלפת מוצרים

    מדיניות החברה בנוגע להחלפת / החזרת מוצרים:

    1. לקוח המעוניין בהחלפת/ החזרת מוצרים שהוזמנו, ימסור הודעה לעסק בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה או החשבונית- לפי המאוחר מביניהם.

    2. הודעה כאמור תימסר לחברה באחת הדרכים הבאות: בטלפון (077-5070397), במייל (Support@zurmarket.co.il), בדואר רשום או בעל פה במשכננו ברחוב תל גיבורים 5, תל אביב או בפנייה מתוך אתר החברה - ותיכנס לתוקפה מרגע הודעת הביטול.

    3. במידה ולקוח קיבל מוצר פגום או שסופק לו מוצר שגוי, החברה תספק לו מוצר חדש ותאסוף ממנו את המוצר השגוי/ הפגום. לחילופין, החברה תאסוף מהלקוח את המוצר ותבצע החזר כספי כנגד המוצר- אם אינו זמין במלאי.

    4. זיכוי כאמור יבוצע בתוך 14 ימים מקבלת הודעת הלקוח. הזיכוי יתבצע באותו אופן בו בוצע התשלום. לאחר ביצוע הזיכוי כאמור, תישלח ללקוח אסמכתא לדואר האלקטרוני.

    5. באם הטעות מקורה בלקוח בעת ביצוע ההזמנה ובעקבות כך קיבל מוצר שגוי, הלקוח יישא בעלות דמי המשלוח על מנת לבצע החלפת מוצר. דמי המשלוח יעמדו על סך 29 ש"ח או 50 ש"ח (כאשר לא שולמו דמי משלוח בהזמנה ולאחר ההחזרה, סכום ההזמנה יורד מ-299 ש"ח).

    6. בנוסף, ייתכן פער בין עלות המוצר המקורי שנרכש, לבין המוצר אותו הלקוח מעוניין להחליף. במידה ומחיר המוצר החדש יקר יותר- הלקוח יישא בהפרש. במידה ומחיר המוצר החדש זול יותר- החברה תזכה עבור ההפרש.

    7. ניתן לבצע החזרה/ החלפת מוצרים כאשר לא נעשה בהם שימוש והם באריזתם המקורית.

    8. החברה רשאית לדרוש הוכחה כגון צילום המוצר בכדי להיווכח שאכן לא נעשה במוצר שימוש.

    משהו עדיין לא ברור? יש לכם שאלה לגבי החלפת מוצרים? אנחנו כאן עבורכם!

    חייגו 077-5070397, או שלחו אלינו מייל Support@zurmarket.co.il  ונשמח לסייע 😊
    שעות פעילות מחלקת שירות הלקוחות:
    ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
    יום ו' בין השעות 08:00-12:00