מדיניות החלפת מוצרים
לקוח המעוניין בהחלפת מוצרים שהוזמנו, ימסור הודעה לעסק בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה.
במקרה של החלפת מוצר, על הלקוח לשלם על איסוף של המוצר המקורי ומשלוח של המוצר החדש, או לחילופין, להגיע למחסן החברה בכתובת תל גיבורים 5 תל אביב (בתיאום מראש בלבד) ולבצע את ההחלפה.
במידה ולקוח קיבל מוצר פגום או שסופק לו מוצר שגוי, החברה תספק לו מוצר חדש ותאסוף ממנו את המוצר השגוי/הפגום ללא עלות.
ייתכן פער בין עלות המוצר המקורי שנרכש, לבין המוצר אותו הלקוח מעוניין להחליף. במידה ומחיר המוצר החדש יקר יותר- הלקוח יישא בהפרש. במידה ומחיר המוצר החדש זול יותר- החברה תזכה עבור ההפרש.